izabellhahn.blogg.se

Miss Multiverse Sweden.

Publicerad 2016-09-21 22:42:00 i Modelljobb., Skönhet.,

Om exakt 16 dagar är det dags för nya äventyr. Jag ska lämna kalla Sverige för Dominikansa Republiken där jag ska representera Sverige i skönhetstävlingen Miss Multiverse. Det är en stor internationell tävling där jag kommer tävla mot 29 andra länder. Jag är så himla förväntansfull inför detta, och även lite nervös. Detta blir min första skönhetstävling utomlands, innan har jag bara tävlat i Sverige och då kammat hem vinsten Miss Bikini 2013 & 2015. 
 
Denna skönhetstävling är inte som alla de andra, denna handlar inte bara om yttre utan också om att man ska vara smart, självständig och utåtriktad. Vi kommer att bli testade på olika nivåer och vi kommer att få lära oss nya saker. Vi kommer även att få vara med om massa häftiga och roliga saker som; bada med delfiner, lära oss att surfa, åka yatcher och katamaraner, poolpartyn, gatsbyfester mm.
Ni förstår säkert att jag verkligen längtar ihjäl mig. :) 
 
Bilder från Hotellet; Hard Rock Hotel, Punta Cana. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela