izabellhahn.blogg.se

Long time no see.

Publicerad 2016-09-10 14:44:00 i Vardag.,

 
Hej på er, det var inte igår. Efter hela tre år känner jag att det var dags att väcka upp min blogg igen. 
Jag har så mycket spännande på gång i mitt liv som så många frågar mig om hela tiden, därför tänkte jag att det  vore enklare för alla och även för mig att läsa om det här istället. 
Som ni kan läsa i presentationen (till höger) så kommer jag som sagt skriva mycket om vad som händer i mitt liv, ni kommer att få följa med mig på mina resor och även i min vardag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela