izabellhahn.blogg.se

Challenges.

Publicerad 2016-11-14 22:01:00 i Modelljobb., Resor., Skönhetstävling.,

 
Gråa dagar som dessa längtar man bara tillbaka till värmen och en nice sandstrand! :) 
Här kommer bilder från två av våra första "utmaningar". 
Utmaning nr 1: Vi skulle alla klä oss i våra röda bikinis och ta en grubbild vid stranden. 
Utmaning nr 2: Vi åkte till en Activity Park där dom ville se vad vi klarade av och inte. Vi flög som en stor fågel högt uppe i luften, vi klättrade på höga klätterväggar, vi åkte linbana över djungeln, vi placerades inne i en stor boll och rullade ner från berg mm. En riktigt rolig dag, och självklart så gjorde jag alla utmaningar! ;) 
Mina snygga träningskläder kommer från ICANIWILL
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela