izabellhahn.blogg.se

Top Model Eventet.

Publicerad 2013-05-01 15:39:00 i Modelljobb., Skönhetstävling.,

 
Igår skrev jag ett långt inlägg från mobilen där jag berättade om min helg i Stockholm och TopModel Eventet, men tyvärr gick det inte att ladda upp det när jag väl var klar. 
 
Fredag VIP-kväll: Vi alla möttes på hotell Rica i Stockholm, checkade in och packade upp och sedan åkte vi till Münchenbryggeriet där vi gick igenom hur dagarna skulle se ut samt tränade på catwalken! Jag och tjejerna upptäckte att det fanns en fotoautomat på plats som genast blev vår bästa vän! Efter det satte vi oss i make up och styling. Vi gick en visning för vår alldeles egna papi Jonas Hallbergs egna kollektion. Vi körde alla på samma tema, vilket var bakåtkammat hår och röda läppar. Måste erkänna att jag kände mig inte så bekväm i bakåtkammat hår, men däremot så älskar jag röda läppar. Klockan blev 7 och eventet startade.
Visningen gick galant, och jag kan lova er en sak..... att efter att har gått et visning så får en sån härlig kick efteråt. Man vill bara ut på catwalken och fortsätta. Efteråt bytte vi kläder och minglade runt med goda drinkar. Kvällen gick och klockan blev 23, vi tog varsin vip-goodiebag (bästa) och åkte till hotellet där vi fixade om oss och åkte till Café Opera där vår efterfest hölls. Vi tjejer fick ett stort drinkbord med massa champagne (min favvo), öl, cider och shotts. Vi hade en sån galet rolig kväll tillsammans, och vi dansade med våra klackar i dimman tillsammans med Jonas och hans härliga bror. 

Lördag: Vi gick upp tidigt och åt världens godaste hotellfrukost. 
Vi tog vårt pick och pack och åkte till Münchenbryggeriet där vi blev fixade, denna dag var lite mer stressig eftersom eventet började 10 och vi skulle gå tre visningar. Vi fick ett plagg var utdelat från hans kollektion som vi skulle bära, och jag fick en svart kostym. Riktigt läcker. Dock var den lite för stor på mig, men jag rockade nog i den ändå! ("Stars by Jonas Hallberg" hittar ni på Nelly.com).
Jag fick träffa så många av er mina söta fans, och ni gav mig så härlig energi. Ni är bäst!
När eventet var slut så åkte vi tillbaka till hotellet. Jag, Malin, Eleonore, Nina, Jasmine och Fatou hade tjejmys på ett av rummen som slutade med en tom minibar. En kväll värd att minnas! 

Söndag: Denna dag såg nästan precis likadan ut som lördagen. Schemat var likadant bara att vi var där kortare tid eftersom vi alla hade tåg att passa. Innan jag skulle gå min sista visning så kommer vinnaren av Miss Universum 2012 fram till mig och säger att de har letat efter mig hela helgen och verkligen vill att jag ska söka in till årets Miss Universum Sverige. Jag tyckte att det lät som en väldigt rolig idé och fyllde i en ansökan och sedan sprang jag fort därifrån eftersom det var dags för mig att gå sista visningen.
När den var klar så ropades mitt namn + 5 namt till upp i högtalaren, vi skulle upp på scenen och där berättade dem att vi alla hade fått en direkplats till finalen av Miss Universe Sweden. Jag blev så glad, vilken ära.
Efter det tog jag alla mina saker och sprang till taxin som tog mig till stationen och mitt tåg hem tillbaka till Linköping.
 
Min helg i Stockholm var fantastisk. Jag mår så bra av mina TopModel-tjejer och hoppas verkligen att vi kan träffa varandra oftare! Ni alla är så sjukt jävla bra!♥
 
Här kommer ett par bilder som jag har hittat på nätet. Har inte lagt in mina egna bilder i datorn än, men dem kommer upp inom kort. Puss&Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela