izabellhahn.blogg.se

Vinnaren.

Publicerad 2013-03-17 11:56:00 i Skönhet.,

 
Det var svårt att utse en vinnare för alla ni kom med så bra och fina kommentarer. Jag skulle vilja att ni alla vann, men det hade blivit lite svårt tyvärr. 
Sen har många utav er bara delat min blogg på instagram utan att kommentera här, då finns det tyvärr ingen chans för er att vinna eftersom jag väljer vinnaren utifrån kommentarerna som jag har fått här på min blogg. Men det kommer fler tävlingar, så håll utkik! 
 
Vinnaren har fått ett mail skickat till sig, stort GRATTIS! :)
 
Kram på er alla! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela