izabellhahn.blogg.se

Vad är skönhet?

Publicerad 2013-03-28 22:34:00 i Modelljobb., Skönhet.,

 
Skönhet är något väldigt stort och har inte bara en betydelse. Skönhet kan innebära att man har ett snyggt och vackert yttre, men det kan även betyda att man har ett vackert inre med en fantastisk personlighet. Skönhet kan beskrivas på så många olika sätt.
Men om jag får beskriva "skönhet" så handlar det egentligen inte om hur snygg man är. Det är som min mamma en gång sa; "man tittar med ögat med faller för hjärtat". En människa kan ibland vara så vacker att titta på, men det mest intressanta för mig är hur denna människa då är som person. Finns det inget fint att hämta från personligheten så är det inte skönhet för mig. För mig är det något som växer inifrån och ut. 
 
Så tänk på det, utseendet är faktiskt inte allt utan det är personligheten som formar en människa. En fin insida är det finaste man kan ha, och det ska man vara rädd om. Stå på er i livet och ta hand om varandra.♥
 
Bilder från en plåtning med en fin vän. 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-04-01 21:44:38

Din blogg är så bra!! Jag hejade på dig i Top Model Sverige, du var bäst!! :)

Kram:)

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-04-02 00:25:45

Kan inte du göra en tutorial på hur du fixar dina ögonbryn, kram<3

Postat av: jenny

Publicerad 2013-04-08 23:00:00

lik taylor swift:) fina bilder

Postat av: jenny

Publicerad 2013-04-08 23:01:12

lik taylor swift:) fina bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela