izabellhahn.blogg.se

Top Model Sverige.

Publicerad 2013-03-18 22:18:00 i Modelljobb.,

Har precis tittat på ett avsnitt av TM Sverige, och jag måste säga att herregud vad jag saknar ALLT med det! Det var den häftigaste resan jag har varit med om. Den var inte alltid lätt, mestadels tuff. Men vi tjejer fanns alltid där för varandra och det var så underbart! Jag vill göra om allt en gång till. Kan inte ens fatta att jag var med där?! Det är sjukt. (Jag har inte förlåtit min tå än för er som undrar, om skadan aldrig hade inträffat så hade jag nog inte fått lämna mitt älskade Lala-land så tidigt!). Puss på er babes, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela