izabellhahn.blogg.se

TÄVLING!

Publicerad 2013-03-12 23:23:00 i Skönhet.,

 
Nu är det dags för mig att ha en tävling här på bloggen. Eftersom min läsarstatestik har vuxit så mycket de senaste veckorna så vill jag därför välkommna alla nya (och gammla såklart) med denna tävling. 
 
Om ni vill ha chansen att vinna detta sminkkittet gör ni såhär: 
1. Dela min blogg på er instagram / blogg. 
2. Kommentera något av mina inlägg varför just DU ska vinna! (glöm inte att fylla i er mailadress).
 
Tävlingen avslutas på lördag! 
 
Må bäste tjej eller kille vinna! :D
 
Det jag lottar ut är det ni ser på bilden: Mascara, ögonskugga, eyeliner + pensel, läppstift, läppglans, nagellack och 20% på valfri vara från BELLBOX.  Värde: ca 550kr. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Signe

Publicerad 2013-03-13 07:19:44

Jag vill vinna för jag inte har alls mycke sminka och jag hittar inget jag vill ha och sen skulle det vara super kul att vinna.

Postat av: Vera Wieslander

Publicerad 2013-03-13 09:42:03

Hej bästa Izabell! <3
Jag tycker det är jättekul att sminka mig, men har inget bra smink, mest sånt från tidningar. Därför skulle jag jättegärna vilja vinna det här! :) <3
PUSS!

Postat av: Nelly Englund

Publicerad 2013-03-13 09:54:49

Hej Izabell! Jag skulle bli super glad om jag vann sminket! Jag är väldigt dålig på att skriva varför just jag ska vinna men jag ska försöka:)
Jag kan fatta mig kort: Jag har inte råd med så mycket fint smink så de skulle verkligen va toppen om jag skulle vinna sminket just på din blogg också :) kram

Postat av: Rebecca

Publicerad 2013-03-13 10:09:54

Med en fyra-månaders bebis hemma så är jag glad ifall jag hinner sminka mig. Tur som är så brukar jag prioritera det när lillen sover. Men varje gång jag öppnar min sminkväska så blir det lika tråkigt, samma gamla vanliga smink, som dessutom börjar ta slut.
Men med förändrapenning och nybliven husägare så är inte smink första prioritering.
Så när jag såg din tävling nu såg jag min chans till nytt smink och drömmen om att se ut som en vrålsnygg morsa och sambo!
Ha det bra!

Postat av: Cassandra

Publicerad 2013-03-13 10:17:01

Så fin blogg du har! :)
Jag skulle jättegärna vilja vinna tävlingen, då jag inte har så mycket smink hemma. Om jag vann hade jag även tänkt dela vinsten med min lillasyster Michelle, som hejade på dig i Top Model!! :)
Hugs xoxo

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-03-13 11:12:24

Hej Izza!
Jag skulle vilja vinna detta eftersom smink är inget som tyvärr ligger på min prioriteringslista över inköp de närmsta två månaderna då jag behöver spara mina pengar.

Hade bäst! :)

/ Instagram, tilcla

Postat av: Lisa örtenholm

Publicerad 2013-03-13 16:02:38

Hej finaste Izabelle!!
Jag skulle bli super glad om jag skulle vinna din tävling! Jag har inte så bra smink och min hy är jätte dålig! Jag skulle verkligen vilja vinna lite bättre smink! men jag har knte råd med lite bättre smink som jag inte får massa finnar och torr hud av. Och jag älskar att göra totorials på när jag sminkar mig!!

Jag vill inte gå utan smink i skolan för jag vill inte att andra ska tycka att jag har dålig hud eller annat. Men om jag har smink blir det bara värre så jag skulle verkligen uppskatta att vinna smink av dig jag skulle bli sjukt glad!

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-03-13 16:13:50

Hej Izabell! Jag vill vinna eftersom direkt när jag såg sminket tänkte jag att det skulle bli en alldeles perfekt födelsedagspresent till min kära mamma som fyller 50 snart, så att hon kan vara riktigt fin! Hon är sjukskriven men med en sån här fin present kanske hon mår bättre. Jag har delat din blogg på instagram som @lliinneeaa_. Kram, Linnea

Postat av: Bloondiiie

Publicerad 2013-03-13 20:00:09

Hej fiinaste Izabell! Ja tycker de skulle vara SÅ kul o vinna! Ja har ALDRIG vunnit en sån här tävling, inte ens varit med i nån. För de handlar ofta om att man måste ha Facebook o ja har inte de, får inte heller skaffa än. Därför blev ja jätte glad när ja såg att du hade en tävling på din blogg när man inte behövde facebook<3 Ja vill vinna för 3 anledningar. 1. Ja verkligen älskar smink. 2. Tänkte dela med mig av nån produkt till min kompis för hon tycker om dig väldigt mycket. Och hon skulle tycka de va såå kul att vinna en produkt från DIG! 3. Ja har aldrig kunnat varit med i en sån här tävling och har alltid velat de<3 Ja delade din blogg på min instagram! Puss :*

Postat av: Tina :)

Publicerad 2013-03-13 20:12:52

Tjo :) Jag har instegrammaat om dig och din blogg (tinadjupenstrom) och jag hoppas det duger!

Egentligen tycker jag att alla ska få vinna eftersom alla är lika mycket värda! :D Alla har sina egna motiveringar och ingen är mindre värd än någon annan!

Men jag skulle väl kunna tänka mig att jag kanske borde få vinna den här gången för att.. Ja. Jag hade tänkt såhär att i alla fall försöka börja sminka mig lite nu dom här 80 dagarna innan studenten så att jag kanske kan sminka mig lite fint då, och på balen såklart! (alla har ju inte råd med proffs, så kan jag lära mig lite själv är ju det jättebra) Men, jag är ju inte den som har mycket smink hemma i sminkväskan! Och inte den som har så mycket pengar att lägga ut på smink. Jag har en mascara faktiskt! Men jag tror att det sminket du tänker ge bort skulle vara ett bra kit att börja med! :) Allt ser ju jättefint ut!

Men ja, jag blir jätteglad över att någon kommer att vinna detta och jag säger grattis i förskott till den som faktiskt vinner :)

Postat av: Yuwei Huang

Publicerad 2013-03-14 17:17:09

Hejhej!
Jag har lagt upp det på min blogg så du vet (:

Jag skulle jättegärna vilja vinna sminkkitet du tävlar ut eftersom jag själv inte har råd med att köpa smink och kan behöva förnya mitt sminkförråd eftersom jag bara har smink som jag varit ägare i tre år.

vad skriver man i slutet?

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-03-14 21:30:21

Hejsan Izabell!
Glömde skriva en kommentar, så tack sååå mycket för att du skev på insta och här att man måste göra det! Har redan delat och så :)

Jag skulle vilja vinna sminket för att jag i princip inte har något, fast är jättesugen på sminka mig! Skulle du kunna lägga upp en sminkvideo på hur man t.ex. gör sotade ögon? Skulle verkligen uppskattas!!
Du är en fantastisk modell och det är så kul att läsa din blogg om modelljobb och sånt! :D

Kram Michelle

Postat av: Tove Höög

Publicerad 2013-03-15 14:18:57

Hej Izabell!
Du är helt grym, jag avgudar dig såååå mycket! Älskar ditt utseende, du har lixom allt! Du får aldrig sluta med modellandet för jag vet att du kan komma skit långt! Du är underbar fortsätt!
Men varför jag vill vinna sminket är dels för att jag älskar fashion och just att sminka mig, det är jätte kul att hålla på med smink att skapa olika sminkningar, helt galet kul!
Och för att jag brukar fota och då kan det vara kul med nytt och fräscht!
Och så vill jag ha det för att kunna öva till att sminka bra!
Och att inte tala om att sminket är från dig med !! Det skulle iallafall vara skit kul att vinna!!

Kram Tove

Postat av: jasmine

Publicerad 2013-03-15 15:31:24

Hej!:)
Jag skulle villja vinna för jag älskar smink men jag har inte alls mycket smink och så har jag typ inget bra smink.
Kram Jasmine

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-03-17 09:47:18

Hej! Först vill jag säga att du är en ubderbar modell på alla sätt!

Jag skulle jättegärna vilja ha detta sminket! För att jag älskar att sminka mig själv och andra! 😉 Jag har inte så mycket smink själv och skulle behöva lite BRA påfyllning i min lilla låda! Jag vill även lära mig att sminka bättre och det gör man ju om man har lite bättre produkter!😉
Ha det så bra! Kramis ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela