izabellhahn.blogg.se

Monday

Publicerad 2013-03-18 11:19:00 i Vardag.,

Godmorgon mina underbara läsare. Visst är det härligt med måndag? En ny vecka med nya möjligheter och händelser. :)
Idag ska jag övningsköra, är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!Gaah. Jag har egentligen kört bil så många gånger förut, men det var för länge sen att jag inte minns hur man gör längre... förstår egentligen inte hur man kan vara så dum att man glömmer? Men nog om det för nu ska jag bokstavligen trycka i mig en redig jävla frukost. PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela