izabellhahn.blogg.se

Intervju med 24Corren

Publicerad 2013-01-24 23:18:00 i Vardag.,

 
Idag blev jag intervjuad och filmad av 24Corren, vilket var riktigt roligt. Syftet med detta var att de ville filma hur en dag i mitt liv ser ut, vad som händer och sker.
Jag mötte upp två journalister från Corren vid mitt jobb, där vi började med inspelningen. Mitt jobb är inte det vanligaste jobbet direkt, vilket jag uppskattar mest med det. Att jobba i en säkerhetskontroll är väldigt roligt då jag hela tiden möter nya människor och jag får alltid vara med om nya saker. (bra och dåliga måste tilläggas!)
När inspelningen av mitt jobb var klart hoppade vi in i bilarna och åkte in mot stan - "mitt andra hem". En av mina närmaste vänner var då med mig och vi gick inne i butiker som jag tycker om, vi kollade på kläder och köpte lite accessoarer. Efter det styrde vi klackarna mot Steves, där de gjorde en intervju med mig samt filmade mig, min pojkvän och vän när vi fikade. Alltså en helt vanlig dag i mitt liv. 
 
Imorgon ska jag besöka 24corren i studion och vara med i deras tv-sändning, spännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela