izabellhahn.blogg.se

Första inlägget.

Publicerad 2013-01-22 20:53:00 i Vardag.,

 
Hej alla fina och välkomna till min nya blogg. 
 
Jag heter Izabell och medverkade i årets Top Model Sverige. Här i min blogg kommer ni att få läsa om mitt liv, Top Model - hur det var att medverka, mina egna tankar samt saker som ni inte kommer att få se i tv-rutan.  Det här är första gången som jag inte bloggar för min egen skull så ni får gärna komma med idéer  vad ni vill läsa om, och om ni har frågor eller funderingar så ska ni absolut inte vara rädda för att fråga. Jag svarar på så många jag bara kan!! 
Jag bloggar även för tv3, ni hittar min blogg på : tv3.se/izabell. Det kommer komma upp ungäfär samma innehåll på båda, men jag tycker att blogg.se är lite enklare att använda sig av då det gäller bilder och design. 
 
Pussar och kramar. 
Izabell. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela