izabellhahn.blogg.se

"It´s gonna be crazy"

Publicerad 2013-02-07 14:11:00 i Vardag.,

 
Hej på er alla fina, vad tycker ni om det snöiga vädret? Själv så hatar jag det, usch. Så idag är det jag som inte kommer sätta min fot utanför lägenheten. Jag har lite saker att göra här hemma ändå, plus att jag tänkte ha lite "ta hand om mig själv - dag" med att fixa naglarna, göra ansiktsmask, hårinpackning och dricka massa té. Hur mysigt som helst. Åh jag är så sjukt glad, taggad, lycklig och förväntansfull nu... jag och Malin (min kära vän som också är med i Top Model, ni vet) har lite planer på gång, allt är inte helt spikat ännu, men nästan. Wohoo! :D It's gonna be crazy! 
En bild säger mer än 1000 ord! Klockren, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela