izabellhahn.blogg.se

Dagens bild.

Publicerad 2013-02-04 22:51:00 i Modelljobb.,

Hej på er, vad tyckte ni om dagens avsnitt? Jag tyckte att det var lite läskigt att se faktiskt, fick en liten flashback på hur jävla jobbigt jag faktiskt tyckte att det var. Det var mycket som hände som ni inte fick se. Bland annat så fick jag min första panikångestattack, fy jag mådde verkligen skit.
Söta Pamela sa till mig innan jag skulle fotas att jag skulle tänka att spindeln istället var en stor hårig pung? Haha som om det skulle varit bättre? haha I just love that girl. 
 
Sen måste jag också tillägga att under elemineringen så har jag nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde, (saker som ni heller inte får se i tv) Carson Kressley är så sjukt rolig. Bara han öppnar sin mun kommer det alltid ut något kul. 
Nu ska jag ta en skön dusch och sen hoppa i säng. Ni får ha det så bra :) <3
 
Min bild idag:

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-02-07 17:31:52

"Stor hårig pung" Hahaha skön hon är.

Du är sååå vacker. Min favorit!

Svar: haha Pamela är underbar! Åh tack fina du, vad jag blir glad! :)<3
Izabell Hahn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela