izabellhahn.blogg.se

Top Model Sverige Event

Publicerad 2013-02-06 17:39:00 i Modelljobb.,

 
Har ni hört att det ska komma ett event med Top Model Sverige? 
Det kommer att äga rum i Stockholm den 26-28 april. Alla vi tjejer som har deltagit i programmet kommer att finnas på plats, samt även Caroline och Jonas. Eventet kommer sponsras av Maybeline, Dermalogica och Frisörföretagarna. Där kommer ni bland annat få möjligheter till sminkkurser, hudanalyser och även se artistuppträdanden. Dessutom kommer vi tjejer att intervjuas på scenen -   OCH BARA SÅ NI VET SÅ HAR JAG SCENSKRÄCK. :O haha panik. 
 
Biljetter kan man köpa på Ticnet från och med måndag. Jag hoppas verkligen att vi ses där! <3

 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela