izabellhahn.blogg.se

En spricka i foten.

Publicerad 2013-02-05 12:14:00 i Modelljobb.,

Hej alla fina. Här kommer en bildbomb från gårdagens avsnitt.
Om någon av er lagt märke till att jag har platta skor på elimineringen och undrar "varför?" så ska jag förklara det för er nu:

Det är som så att jag kan vara väldigt klantig ibland tyvärr, så samma kväll som Jasmine fick lämna oss (avsnitt två) så råkade jag springa in i Shams och Pamelas säng och det som då hände var att min tå vek sig åt helt fel håll, och den ville inte lägga sig tillrätta igen. Så jag fick dra tillbaka min tå och binda fast den med mina andra tår så att den inte skulle lägga sig åt fel håll igen.Jag har aldrig varit med om en sån smärta tidigare i mitt liv, och efter ett par dagar blev hela min fot mörkblå. Vi åkte till sjukhuset i LA där dom rönkade min fot och då visade sig det att jag fått en rejäl spricka i ett stort ben som går nästan genom hela foten. Läkaren sa att jag ABSOLUT INTE fick gå i höga klackar igen förrän min smärta var borta. Om jag skulle gå i klackar eller utsätta mig för annan sorts smärta så kunde skadan bli permanent, och jag skulle då föralltid bli en "Haltande-Lotta". NEJ TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela