izabellhahn.blogg.se

Intervju med Modette.

Publicerad 2013-02-12 23:17:00 i Modelljobb.,

 
 

IZABELL: "JAG SPRANG IN I EN SÄNG"



Nästa tjej att lämna Top Model Sverige blev Izabell Hahn. Modette tar reda på hur hennes liv ser ut idag och vad som inte visades i TV-rutan under inspelningen.

 

Var det rätt val att det var du som fick åka ut? 

Nej jag tycker inte att det var rätt val av dem att låta mig få åka hem. Men jag var skadad, så jag kunde ändå inte göra allt som vi skulle göra. Jag hade fått en stor spricka i min tå, så jag fick inte använda klackar eller göra någon kraftig ansträngning för foten förren smärtan var borta. Jag kan inte säga någon som jag tycker skulle fått åka hem istället för mig. Men jag hade ialla fall inte sämst bild den veckan. 

 

Vart ser du dig själv om 10 år?

Jag har ett bra jobb, familj och bor i en stor villa eller takvåning någonstans i världen. Haha. 

 

Vilket är din drömjobb? 

Mitt drömjobb är att få gå visning för Victoria´s Secret, samt ett omslag för Elle och Vouge. 

 

Vem har du som förebild?

Jag har flera förebilder, och dem är VS änglarna. Alla så vackra och perfekta. 

 

Vad har Top Model Sverige gett dig?

Top Model Sverige har gett mig ett större självförtroende än vad jag hade innan. Jag blev en av 10 av flera tusen sökande. Det är jättestort för mig. 

 

Kan du berätta om något som inte visades i TV-rutan?

Efter varje eliminering så fick vi åka och äta på restaurang, för att fira att vi var kvar. Haha, och jag fick ju en spricka i min tå. Det filmas inte när det hände, men jag sprang in i en säng. Väldigt klantigt gjort av mig själv måste jag få säga.

 

Hur ser ditt liv ut idag?

Jag jobbar, tränar och umgås med nära och kära. Jag väntar också på att saker och ting ska sätta igång. Jag modellar inte så mycket just nu, men det livet är ändå som jag har tänkt mig. Det är ofta en kall bransch, men jag gillar det. 

 

Av de som är kvar i tävlingen - vem tycker du ska vinna?

Malin eller Pamela, de är båda otroligt vackra och väldigt duktiga.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela