izabellhahn.blogg.se

I-landsproblem..

Publicerad 2013-02-26 13:41:00 i Vardag.,

 
Hej på er mina fina läsare. Jag har kommit på att jag är sämst på att uppdatera min blogg.. ber om ursäkt för det men de har varit så mycket nu sista tiden med allt och då hamnar bloggen tyvärr lite efter. Men jag ska försöka skärpa mig, jag lovar. :) Ska snart iväg till jobbet, funderar på om jag ska ta en snabb PW eller cykla... jag är ju så galet sugen på att träna att det inte är sant. Men svårt när vi inte har någon dusch här hemma än, och jag gillar inte att duscha på gymmet för det är så äckligt. :p I-landsproblem med andra ord. 
 
Ikväll tänkte jag göra ett skönhetsinlägg, där kommer jag att visa vilka rengöringsprudukter jag använder och även smink,- både till vardags och till fest. PUSS ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2013-02-27 00:23:49

Fina bilder :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela