izabellhahn.blogg.se

Hejdå Top Model Sverige

Publicerad 2013-02-11 22:30:00 i Modelljobb.,

I kvällens avsnitt var det min tur att lämna Top Model Sverige. Väldigt tråkigt måste jag få säga, men jag tycker ändå inte att jag åkte ut på grund av den sämsta bilden. Samtidigt vet jag om att jag fick bilder som var bättre än just den som de valde ut, många bättre! Men det som ni fick se i TV tycker jag var lite elakt.. för sådär fult gick det inte till hela tiden. Jag var rejält skadad också. Jag gillar inte hur dom vinklar i TV, det är orättvist. Det tror jag nog att alla som har gjort TV håller med mig om.
Vadå att jag ser rädd ut och att jag "aldrig" kommer att få det som krävs. Jag kom ju med i Top Model av en anledning, och mina förra bilder blev väldigt bra. Jag är ju inte med i en agentur för att jag är dålig? Jag tycker att det är dem som är dåliga som bara försöker göra TV av allt, istället för att gå in för att det är en modelltävling och inte en realityshow.
Deras förlust, inte min! 
 
Lite kul att läsa på twitter nu när alla skriver hur elaka juryn är och att Americans next top model aldrig skulle sitta och skratta eller vara så elaka. Lite amatörnivå också när de väljer att mobba istället för att ge kritik! 
 

Kommentarer

Postat av: ice - kubiix - ruffs

Publicerad 2013-02-12 01:05:58

Hej!

Ville bara säga vad tråkigt att du åkte ut! Tyckte att det var riktigt dåligt av dem att säga och håna så som juryn gjorde. Och inte för att vara sådan, men jag tror faktiskt att dem nästan ibland tar ut dåliga bilder... Känns inte som ni har en chans då...
Men dem bilder jag sett på dig här i bloggen, är ju riktigt grymma!


Min syster, Anna, sa att du var med, så då blev jag tvungen att kolla... Haha.
Men jag hoppas och tror att du klarar dig bra även om du inte är Sveriges nästa topmodel.

Så, tro på dig själv, och bevisa att dem har fel helt enkelt, du gör dig bra på bild. :)

Mvh / Iza, Annas lillasyster. :)
(vi har träffats hos dem, i Tallboda)

Svar: Jaa det är som du säger, de väljer ut bilder med flit. Jag var ju skadad också så jag kunde ju knappt vara kvar ändå. Haltade omkring massor, men det visas inte.
Tack så mycket Iza! :) kram
Izabell Hahn

Postat av: Cecilia

Publicerad 2013-02-12 08:33:31

Stå på dig! Tycker du är väldigt vacker och hela programmet går ju bara ut på att göra BRA TV. Det förstår alla som tänker efter lite :) Kram på dig!

Svar: STOR kram till dig!! <3
Izabell Hahn

Postat av: JmsY

Publicerad 2013-02-12 22:21:02

Kommer sakna dig jätte mycket i programmet!

Svar: Åh sötnos! <3
Izabell Hahn

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-02-13 04:23:08

Skrev ett långt inlägg i min blogg om mobbningen som pågår i Tm-Sverige. Det är inte okej någonstans.

Tråkigt att du åkte ut. Hoppades på att du skulle ta hem allting.

Kram Caroline

Svar: Håller helt med dig Caroline. De sjönk i mångas ögon pga det. Tack fina du<3
Izabell Hahn

Postat av: Julia

Publicerad 2013-03-28 17:44:10

Jag gillar inte heller mobbningen! I ANTM så brukar det vara deltagarna som mobbar varandra. Här är de juryn. Och sedan tycker jag att det känns inte lika proffsigt filmat heller som det gör i USA men annars är Sverige top model lika kul att se! Speciellt denna säsongen var det roligare deltagare med! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela