izabellhahn.blogg.se

Drömmarnas stad.

Publicerad 2013-02-22 15:01:00 i Resor.,

Hej på er :) 
Vilken underbar dag det är idag, fredag och allt känns perfekt. Även om jag var uppe med tuppen och jobbade inatt/imorse så blev det inte alls någon sovmorgon för mig. Var uppe redan vid 11 för att tvätta och städa. Sånt älskar jag med helgen, när det är rent och fräscht. När jag jobbade förut så var det många passagerare som skulle vidare till Los Angeles... och varje gång jag läser ett boardingkort där det står destination Los Angeles på så får jag ett sånt härligt pirr i magen. Det är verkligen drömmarnas stad. Jag längtar tillbaka så himla mycket. 
Förra året (2012) så var jag där två gånger. Ena gången var i somras då det var min första gång, jag och min pojkvän åkte dit tillsammans då jag skulle plåtas lite till min portfolio av en väldigt duktig fotograf som jag känner och som bor där,  han plåtar bl.a för Isadora och han heter Peter Svenson. Vi bodde i Hollywood men åkte runt va till nya ställen varje dag som; Santa Monica, Malibu samt besökte olika nöjesparker. 
Ett halvår senare så reste jag till L.A igen, och denna gång för att delta i Top Model Sverige. Det var den häftigaste resan i mitt liv.
 
Igår sa jag att ni fick ställa frågor om det är något som ni undrar över, och många av dem handlade om Top Model. Jag kommer svara på alla frågor i ett senare inlägg som kommer under dagen. :) PUSS
 
BILDBOMB från första gången i L.A. 
Justin Bieber hus. 


 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela