izabellhahn.blogg.se

Frågor och svar!

Publicerad 2013-02-28 22:32:45 i Vardag.,

 
Innan jag går och lägger mig så tänkte jag svara på yttligare ett par frågor, och jag börjar med dem som handlar om Top Model Sverige: 
 
 
F. Jag undrar kan inte du berätta vad ni tjejer gjorde när ni inte spelade in och hade fotograferingar, hur lång tid tog det att spela in ett avsnitt?
 
S. Det tog ca 3-4 dagar att spela in ett avsnitt. När vi inte filmade så tog vi det mest lugnt, vi tränade, lagade god mat tillsammans i huset, gick promenader i solnedgången på stranden, läste ("Femtio nyanser av honom" var en bok som vi alla läste) vi åkte till stan, vi övade på poser, vi sminkade oss... vi gjorde verkligen allt! :) 
 
 
F. Är det sant att elimineringarna tog 5 timmar? 
 
S. Ja, plus minus fem timmar. Men det tog verkligen jättelångt tid. Vi blev trötta, yra, hungriga, törstiga och fick väldigt ont i fötterna. 
 

F. Hade ni lediga dagar eller ägnades alla dagar åt att spela in topmodel? 
 
S. Var tredje eller fjärde dag var vi helt lediga, förutom att vi synkades ca 30 min var. 
 

F. Fick ni gå ut och festa och shoppa?
 
S. Alkohol var förbjudet så det blev inget festande för oss. Men efter varje eliminering så åt vi ute på restaurang. Egentligen så fick vi inte åka och shoppa (det är något man bara skulle få göra under julen) men vi var helt enkelt för snälla så vi fick göra det ca 4 gånger på 3 veckor. Men vi bodde väldigt nära Santa Monica så tror det var därför de var så snälla med det. 
 
 
F. Fick ni röka under tiden ni var i LA? 
 
S, Ja, både snusa och röka om man ville det. Men man fick betala sånt själv. 
 

F. Vilka blev du närmast med, var det någon du ogillade? Var det grupperat mellan tjejerna eller var alla med varandra?
 
S. Jag blev närmast med Malin. Hon är så jävla underbar. 
 
 
F. Var spelades top model sverige in? 
 
S. Top Model spelades in i Los Angeles. :)
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
F. Vilket datum är du född? 
 
S. Jag är född den 9 januari, 1992.
 

F. Har du aldrig i ditt liv rört en spindel?
 
S. Kanske när jag var väldigt liten isf, men inte vad jag kan minnas. Jag har verkligen en fobi för de små krypen. 
 
 
F. Hur lång är du? 
 
S. Jag är 1.80 cm lång. 

F. Måste man vara minst 175 cm för att vara modell?
 
S. Det beror lite på oftast. En fotomodell kan egentligen ha vilken längd som helst. Dock tror jag ändå att de vill ha tjejer som är minst 175. En catwalk modell ska vara 175 - och uppåt då man vill att modellerna ska vara lika långa på podiet. 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela