izabellhahn.blogg.se

En bra dag fast med ett tråkigt besked.

Publicerad 2013-02-23 13:53:00 i Vardag.,

 
Idag tog jag en långsovmorgon, vilket jag gjorde mig mycket förtjänt av. 
Ska snart iväg och jobba igen, men jag längtar redan tills jag slutar då jag ska ha en tjejkväll med min fina vän Isabelle. Vi ska laga mat, dricka öl, kolla på mello och sen kör vi nog en utgång på det! OM Isabelles fot tillåter och om vårt partysug ligger på topp vill säga, men det har vi aldrig haft problem med tidigare :`) 
 
Nu ska jag kleta på lite smink i mitt ansikte och sen klä på mig. Jag hoppas att ni får en underbar lördag.:)
 
Idag går mina tankar till en person som har varit en stor del av min barndom! ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2013-02-23 16:27:00

Hej Izabell!
Undrar om du skulle kunna tänka dig att fotograferas gratis, eller hur man ska säga? Skulle behöva bra bilder på en riktig modell (dels för erfarenhetens skull och för att jag vill ha bra bilder till en fotoskola jag ska söka till).
Om det är så skulle jag vara tacksam om du svarade här :) så skulle jag kunna höra av mig på mejl sen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Mitt namn är Izabell Hahn och jag är 24 år. Jag bor i Linköping och arbetar bland annat som modell samt skönhetsdrottning. I min blogg får ni följa med i min vardag/resor och jobb. Enjoy! Instagram:izabellhahn Kontakt:[email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela